Thursday 21 April 2011

APRIL BIRTHDAY PARTAYYYYYY

Assalamualaikum. Hai hai hai. Hari ni aku macam terlebih rajin sikit nak mengupdate. Hihi. Bukan apa, nanti kang takut aku terus malas dan malas dan malas dan malassss nak update sampai berkubur terusssss. Hihihih. Seperti yang dijanjikan, dengan melihat tajuk je dah boleh tau dah kan apa aku nak cerita. Tapi kan, aku malas nak membebel. Layan gambar je la eh. Sila diam2 saja kerana sambutan pertama kali ni hambar sedikits. Aku sudah cakap di entry lepas kenapa. Hihih. Maafkan aku. Jadi, ayuhlah melayan gambars! ZassSSssS~~!!

 Ini lah muka2 Januari - April. :) Supposed ada 7 orang, tapi sorang tu tak sihat. Seminggu dia tak datang sekolah. Siannn. :( Takde dia masa party ni. Sedih sedih.

 Mari bergambar bersama2. :D Weeeee~~~

 Cikgu dengan PPM pun nak jugak bergambar sama2. Hihihi.

 Potong kek. (konon je laaa)

 Makan2 kek sampai muntah! Siannn.

 Lepas siap makan2, saje je buat pertandingan mewarna. Kasi feel sikit. :P

 Acara penyampaian hadiah. Hihih. Baik betul birthday girl sorang ni bawak makanan a.k.a jajan untuk kawan2. Tapi aku takde la amik banyak gambar semua. Jenuh la pulak. Heheh.

 Haa ni kasi hadiah untuk birthday girls & boys. :)

Ni pun sama, plus yang menang pertandingan mewarna. :) Tahniah la ye.

Aku dah bertambah malas dah nak upload gambau satu2. Melambatkan keje aku. Masa itu omeh. Hihi. Jadi, jangan buang masa upload satu2, combinekan je skali. Kan sonanggggg. :D Ye tak ye tak?? Jimaattt masa dan tenaga aku. 

Hmm lepas2 ni inshaAllah kita buat birthday party lagi gempak ok sayang2 sekalian? 

note: Sekarang aku sangat pening dengan perangai budak2 tahun ni. (T___T) Sampai rasa macam nak menangissss je menengok perangai masing2. Uuuuuu ujian sungguh2 tahun ni dengan sikap budak2. Huwaawaaawaaaa. Sabarrrr je lahh. Diiringi dengan doa. Kan? Semoga Allah membantu aku. Aminnn.

Ok la eh, masa dah time. See u later. Bababababababaiiiiiiiiii. Assalamualaikum. Take care. 

No comments:

Post a Comment